חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמנת מס פולין – ישראל

אמנת מס ישראל פולין

אמנת מס פולין – ישראל

poland flag

UTC:
עיר הבירה:
שפה רשמית:
אוכלוסיה:
מטבע:
קוד חיוג:
סיומת אינטרנט:

+ 1
ורשה
פולנית
38 מיליון
זלוטי
+48
.pl

ידיעות עדכניות

פולין מחזירה את המע"מ בשיעור של 5% על מוצרים חיוניים בעקבות ירידה באינפלציה
מתחילת אפריל 2024, הממשלה הפולנית תשוב לגבות מע"מ של 5% על מוצרים חיוניים כמו בשר, מוצרי חלב, ומוצרי דגן. ההחלטה הוכרזה על ידי משרד האוצר הפולני, והיא באה לאחר שבפברואר 2022 החליטה המדינה שעל מוצרים אלו יחול מע"מ בשיעור של 0%. מטרת הפחתת שיעור המע"מ הייתה לסייע לאזרחים להתמודד עם העליות במחירים והאינפלציה במדינה. החלטה להחזיר את שיעור המע"מ ל-5% מבוססת על נתונים המוכיחים ירידה בשיעור האינפלציה ל-3.9% בינואר השנה, לעומת השנה הקודמת – שהוא השיעור הנמוך ביותר מאז מרץ 2021. עוד דיווח משרד האוצר הפולני על ירידה משמעותית בקצב הגידול השנתי של מחירי מזון ומשקאות לא אלכוהוליים, שהגיע ל-4.9%. לאור גורמים כמו ירידת מחירים בשוק החקלאות העולמי, והעליה במחירי המזון בשנה שעברה, משרד האוצר הפולני צופה כי האינפלציה תמשיך לרדת וכך גם קצב גידול מחירי המזון.

יחסי ישראל – פולין

קשרי הכלכלה והמסחר בין פולין לישראל החלו לצבור תאוצה בסוף שנות ה-80. מיד לאחר פירוק ברית המועצות החלה פולין בתהליכי ליברליזציה נרחבים שהואצו בזכות ריבוי השקעות חיצוניות שזרמו למדינה. אחד הגורמים המשמעותיים התורמים ליציבות הצמיחה הכלכלית של המדינה טמון בכספים שהמדינה מקבלת מקרנות הפיתוח של האיחוד האירופי. תחום התעשייה בפולין מהווה נדבך משמעותי בכלכלה שלה, והיקף הייצוא שלה הולך וגדל מידי שנה והוא השמיני בהיקפו כיום באירופה.
פרטי שגרירות פולין בישראל

כתובת: סוטין 16, תל אביב
אתר אינטרנט: https://www.gov.pl/web/israel
כתובת מייל: embpol@netvision.net.il
טלפון: 03-725-3119

פרטי שגרירות ישראל בפולין

כתובת: Krzywickiego St. 24, 02-078 Warsaw, Poland
אתר אינטרנט: https://embassies.gov.il/warsaw-he/Pages/Welcome.aspx
כתובת מייל: ambassador-assistant@warsaw.mfa.gov.il
טלפון: 0048-22-597-05-00

פעילות עסקית בפולין

כלכלת פולין עוברת לאחרונה שינויים משמעותיים. זרם הפליטים המתגבר מאוקראינה נכון להיום (אוקטובר 2022) מהווה למעלה מ-14% מאוכלוסייתה של ורשה. לשינוי זה יש משמעויות רבות – הוא משנה את שוק העבודה בפולין, מגביר את הביקוש לשכירת דירות בפולין (בעיקר בוורשה), ומשפיע גם על האינפלציה הגבוהה בפולין. הנתון הרשמי מדבר על 17% אך כלכלנים מאמינים שהאינפלציה עומדת על 21% בשנת 2022.

חשוב לציין ששוק רכישת הדירות לא השתנה באותה המידה בגלל קשיי מימון, ומכך שהבנקים הפולנים לא ששים לתת משכנתאות לרכישת נדל"ן לפליטים מאוקראינה.

משרדנו מתחזק קשרים עסקיים עם אנשי מקצוע רבים בפולין, רואי חשבון ועורכי דין, מתמצא בדין הפנימי ומתמחה בסיוע ללקוחותינו בפעילות עסקית בפולין הכוללת: הקמת חברה, פתיחת חשבון בנק, ביצוע תכנון מס, יצירת קשר עם עסקים מקומיים ומתן ייעוץ משפטי. אנחנו עובדים באופן רציף עם משרדי רואי חשבון ומשרדי עורכי דין בוורשה לצורך הסיוע ללקוחותינו.

ישראלים רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בפולין. מידע ספציפי בנושא השקעות נדל"ן בפולין ובמדינות נוספות ניתן למצוא באתר נדל"ן גלובל.

היקף הסחר בין ישראל לפולין בשנת 2021 גדל ב22% בהשוואה לשנת 2020, ועומד על כ-1,329 מיליון דולר. נתון זה מלמד על עליה של 22% בהיקף הסחר בהשוואה לשנת 2020. בנוסף, חלה עלייה של 11% ביצוא סחורות ושירותים ועלייה של 25% ביבוא סחורות ושירותים.

משרדנו מתמחה במתן ייעוץ משפטי ללקוחותינו בפולין. הקשרים הרבים שלנו עם רואי חשבון ועורכי דין מסייעים ללקוחות על ידי הקמת עסקים, פתיחת חשבונות בנק וחיבור פולין לחברות ישראליות.

בתמונה: ביולי 2023 נמרוד ירון נפגש במסגרת הכנס האירופאי של האגודה הפיסקלית הבינלאומית עם בכירים בממשל הפולני: ד"ר יעקב ינקובסקי סגן מנהל ראשות המסים בפולין האחראי על מס החברות בפולין, גב' באטה קרבובניק, סגנית מנהל אגף מס הכנסה במשרד האוצר בפולין וד"ר פיליפ מיידובסקי, האחראי על נכסי החברות הממשלתיות בפולין. בפגישה דנו המשתתפים באתגרים של המיסוי הבינלאומי.

נמרוד ירון נפגש במסגרת הכנס האירופאי של האגודה הפיסקלית הבינלאומית עם בכירים בממשל הפולני

 

פעילות עסקית בפולין לאחר משבר הקורונה

למרות משבר הקורונה, מצב הפעילות העסקית בפולין יחסית טוב. במהלך שנת 2020 האיחוד האירופי תמך בפולין עם הזרמה של מעל 15 מיליארד זלוטי (3.4 מיליארד יורו), ומשקיעים פרטיים הזרימו עוד 6.1 מיליארד זלוטי. מחירי הנדל"ן לא השתנו בעקבות הקורונה. לאחר הקורונה רואים התאוששות, מקורה כנראה בעיקר במצב הגיאופוליטי ובזרם המהגרים מאוקראינה.

בין ישראל ופולין נחתמו מספר הסכמים:

  1. הסכם עידוד והגנה על השקעות;
  2. אמנה למניעת כפל מס.

הסכם עידוד והגנה על השקעות

במאי 1992 נכנס לתוקף הסכם בין ישראל ופולין שמטרתו הגנה על פעילות של משקיעים מפני סיכונים שאינם מסחריים ועידוד השקעות הדדי.

לקריאת ההסכם בשפה האנגלית לחצו כאן.

אמנה למניעת כפל מס בין ישראל לפולין

אמנה למניעת כפל מס היא הסכם דו צדדי, אשר במסגרתו קובעות שתי מדינות את כללי המיסוי שיחולו על הכנסות ועל נכסים שיש להם זיקה לשתי המדינות. בנוסף, כוללות האמנות עקרונות לחילופי מידע בנושאי מס בין המדינות. כדי לקרוא עוד על אמנות מס בישראל, לחצו כאן.

האמנה למניעת כפל המס בין ישראל ופולין נחתמה במאי 1991, ונכנסה לתוקף ב1 לינואר 1992.

את אמנת כפל המס המלאה בין ישראל ופולין בעברית ניתן לקרוא כאן. יש לזכור שבגלל השפעות של אמנות מוטילטרליות כמו ה-MLI, חלק מהסעיפים באמנת המס אינם בתוקף.

תחולת ה-MLI

ה-MLI הוא מנגנון אוטומטי לתיקון אמנות מס בילטרליות, שיחול רק כאשר שתי המדינות יחתמו על האמנה המולטילטרלית ויאשרו את החלתה בדין הפנימי שלהן. גם ישראל וגם פולין חתמו על האמנה המולטילטרלית (MLI) בשנת 2017. פולין אשררה את האמנה ביולי 2018, וישראל אשררה אותה בינואר 2019. משמעות הדבר היא שהחל משנת 2019, האמנה בין ישראל ופולין השתנתה אוטומטית בהתאם לתוכן אמנת ה- MLI.

רשימת הסעיפים באמנת ה-MLI שיחולו עקב אשרור ההסכם ע"י ישראל ופולין וישפיעו על האמנה הבילטראלית:
  • סעיף 3 – ישויות שקופות.
  • סעיף 4 – כפל תושבות של כל מי שאינו יחיד.
  • סעיף 5 – יישום שיטות למניעת מיסוי כפול (אופציה C).
  • סעיף 6 – המטרה.
  • סעיף 7 – מניעת ניצול לרעה של האמנה.
  • סעיף 8 – עסקאות העברת דיבידנד.
  • סעיף 9 – רווחי הון מהעברת מניות מישויות שעיקר שווין נגזר ממקרקעין.
  • סעיף 17 – התאמות מתחייבות.

תושבות לצורכי מס

תושבות של יחיד

אזרח ישראלי ייחשב לתושב פולין אם שהה בה מעל 183 ימים במהלך שנת הכספים הרלוונטית. במקרה כזה הוא יהיה חייב במס על פי חוקי פולין.  בנוסף, אזרח ישראלי ייחשב לתושב פולין לפי מבחן הזיקות אם קשריו הכלכליים או המשפחתיים נמצאים בפולין. 

תושבות של חברה

חברה תיחשב לתושבת פולין לצרכי מס, כאשר מרכז הניהול הממשי שלה ממוקם בפולין, או אם התאגדה ונרשמה בפולין.

משטר המס של פולין

רשות המיסים של פולין נקראת US, והיא יושבת בוורשה בכתובת Świętokrzyska 12  ,00-916 Warszawa.

מס הכנסה ליחיד: מס ההכנה הוא פרוגרסיבי ותקרת המס היא 32%.

מס הכנסה לחברות וסניפים: 19%. חברה שתיחשב תושבת פולין תהא חייבת במס על כלל הכנסותיה מהעולם. לעומת זאת, חברות שאינן תושבות פולין תהיינה חייבות במס רק בגין הכנסות שהופקו בפולין.

בהתאם לתקנות חדשות של רשות המסים בפולין, חברות חייבות להחזיק רווח מינימלי של 1% מהמחזור. חברה שמדווחת על רווח נמוך מכך – תשלם 10% מתוך 4% מהמחזור החשבונאי הכולל שלה, כלומר 0.4% מהמחזור. התקנות אושרו בשנת 2022 אבל ניתנה דחיה והן תכנסנה לתוקף בשנת המס 2023. משרדנו מלווה חברות לקראת שינוי החקיקה הזה ומסייע בתכנוני מס בהקשר זה.

מע"מ: 5%-23% (באופן רגיל 23% למעט חריגים).

מס רווחי הון: 19%.

ניכוי מס במקור

  שיעור המס בדין הפנימי בפולין שיעור המס בדין הפנימי בישראל ניכוי מס במקור בהתאם לאמנה
מס הכנסה אישי (מדרגות מס) 12%-32% 0%-50%  
מס הכנסה תאגידי 19% 23%  
שיעור מס רווחי הון ליחידים 19% 25%-30% (בתוספת מס הכנסה חריג לבעלי הכנסות גבוהות ב-3%)  
מס סניפים 19% 23%  

ניכוי מס במקור

(תושב חוץ)

דיבידנדים

19% 25% או 30%

 

10%

שיעור מופחת לדיבידנד בין חברות בהחזקה מהותית – 5%

ריבית 20% 15%/25%/23% 5%
מס על שכירות נדל"ן בחו"ל עד 32% פטור  
תמלוגים 20% 23%-40%

10%

שיעור מיוחד 5% ציוד תעשייתי/מסחרי/מדעי

מע"מ 23% 17%  
מס ירושה 3%-20% אין  

ירושה/מס עיזבון בפולין

מי שאינו מחזיק באזרחות פולנית (תושב חוץ) לא יחויב בתשלום מס מתנה וירושה על מיטלטלין וזכויות קנייניות בפולין כל עוד המוריש/נותן המתנה אינו תושב/אזרח פולין.

מס הירושה קובע מדרגות מס שונות בהתאם לשווי המתנה/הירושה ולקרבת היורש/מקבל המתנה למוריש/נותן המתנה.

  • קבוצה 1- משפחה מדרגה ראשונה:
    • עד 10,278 PLN- 3%.
    • מ- 10,278 PLN עד 20,556 PLN – 308.30 PLN ועוד 5% על השווי מעבר ל-10,278 PLN.
    • מעל 20,556 – 822.20 PLN ועוד 7% על השווי מעבר ל-20,556 PLN.
  • קבוצה 2 – משפחה מדרגה שנייה:
    • עד 10,278 P PLN – 7%.
    • מ10,278 PLN עד 20,556 PLN – 719.50 PLN ועוד 9% על השווי.
    • מעל 20,556 – 12% על השווי.
  • קבוצה 3 – חברים, מכרים וזרים (מי שאינם משפחה מדרגה ראשונה או שנייה):
    • עד 10,278 PLN – 12%.
    • מ-10,278 PLM עד 20,556 PLN – 1,233.40 PLN ועוד 16% על השווי.
    • מעל 20,556 PLN – 2,977.0 PLN ועוד 20% על השווי.

מחירי העברה

החקיקה בישראל בעניין מחירי ההעברה מופיעה בסעיף 85א לפקודת המס (נוסח חדש), התשכ"א-1961 ותקנות מס הכנסה (קביעת תנאי שוק) – התשס"ו-2006 (התקנות).

ב-1 בינואר 2022 נכנסו לתוקף שינויים בתקנות הקשורות לתמחור העברה בפולין. השינויים חלים על עסקאות שיבוצעו בשנות המס לאחר ה-31 בדצמבר 2021. כחלק מהתיקונים המועד להגשת תיעוד תמחור העברה לרשויות המס הוארך משבוע לשבועיים, אך לרשות המס תהא שמורה הסמכות לבקש מחייב להכין ולהגיש תיק מקומי בתוך 30 יום על עסקאות מבוקרות מוגדרות שבגינן היה החייב פטור מדרישת התיעוד משום שהשתמש במנגנון הנמל הפיננסי הבטוח. בנוסף, נדרשים כעת החייבים במס להכין ולהגיש תיקים מקומיים באופן אלקטרוני.

מחירי העברה בפולין מוסדרים בחקיקה הפנימית. למידע על מחירי העברה בפולין לחצו כאן.  משרדנו ביצע עבודות מחירי העברה רבות המערבות חברות בפולין, ונשמח לסייע גם לכם.

לחצו כאן למידע נוסף על מחירי ההעברה ככלל, ולמידע על מחירי העברה בישראל בפרט כאן.

רילוקיישן

ישנם אלפי ישראלים שביצעו רילוקיישן או היגרו לפולין. רוב הישראלים בפולין חיים בערים הגדולות ובראשן ורשה. רילוקיישן לפולין מערב היבטים משמעותיים רבים, כמו אשרות עבודה, השאלה בדבר ניתוק תושבות, ביטוח לאומי, היבטי מיסוי ובהם הימנעות מתשלום כפלי מס, הסדרי העסקה ועוד.

משום המורכבות ברילוקיישן מומלץ להיוועץ עם מומחים בתחום על מנת להבטיח את הנחיתה הרכה ביותר. צרו איתנו קשר, ונשמח לתאם עמכם פגישת היכרות.

בנוסף, על פי האמנה למניעת כפל מס, כשחברה נחשבת כתושבת שתי מדינות לפי הדין הפנימי של כל אחת מהמדינות, כלומר תושבת ישראל לפי הדין הישראלי, וגם תושבת פולין לפי הדין הפולני, היא תחשב תושבת המדינה החייבת במס לפי המקום בו מתבצע הניהול הממשי של החברה.

מכאן, חברות בשליטת יחיד שעשה רילוקיישן מישראל לפולין עלולות להיחשב תושבות פולין, ומשכך להיות חייבות במס. לכן, ישנה חשיבות מכרעת להיוועצות עם מומחים בתחום, ומשרדנו מעניק ייעוץ גם בתחום זה.

מידע נוסף על רילוקיישן ניתן למצוא בעמוד הרילוקיישן באתרנו.

מיסוי מקרקעין בפולין

שיעור המס שיש לשלם על רווח ממכירת מקרקעין על ידי יחיד הוא 19%. אם מדובר בחברה, ישולם בגין הרווח מס חברות בשיעור הרגיל (19%/9%).

על רוכש המקרקעין חלה חובת תשלום "מס פעולה" בגובה 2% ממחיר העסקה, אלא אם העסקה חייבת במע"מ על עסקאות מקרקעין, ואז היא תהיה פטורה ממס זה. ככלל, המע"מ החל על עסקאות מקרקעין הוא בגובה 23%, למעט דירות מגורים, עליהן המס הוא בגובה 8% בלבד.

כדי ללמוד על פטור ממיסוי מקרקעין ראו פרק תמריצי השקעות בפולין בהמשך מאמר זה.

שיקולי המיסוי על עסקאות נדל"ן שיש לקחת בחשבון טרם ביצוע עסקאות הם מורכבים, וישנה חשיבות להבנת החוקים, האמנות והמידע בנושא. משרדנו מציע שירותי ייעוץ בתחום.

חדשות מס בפולין

בית המשפט העליון לעניינים מנהליים בפולין, קבע פסק דין תקדימי (NSA NO II FSK 1171/22) בו נקבע שמשקיע אשר שילם מס זר עבור ניירות ערך זרים רשאי לקזז את המס הנובע מהם במדינת היעד כנגד המס הפולני גם אם אמנת המס קובעת שיעור ניכוי במקור נמוך יותר. בפסק הדין נדון מקרה של תושב פולין אשר השקיע בארה"ב ונוכה לו מס במקור בשיעור של 30% ולא 15% כאמור באמנת המס מכיוון שלא הגיש אישור תושבות כנדרש. הנישום ביקש להזדכות במס בשיעור של 19% כאמור בסעיף 30א(9) לחוק IIT (דין המס בפולין) אשר גבוה מהשיעור של 15% אשר קבוע באמנה. ביה"מ אישר את טענתו וקבע שאין צורך להתנות את הזיכוי בהוראות האמנה או הסכם בינלאומי אחר (בניגוד לדין בישראל). 

העברת כספים

העברת כספים מישראל לפולין

בהתאם לסעיף 170(א) לפקודת מס הכנסה, כל העברת תשלומים מישראלי לאדם שאינו תושב ישראל, חייבת בניכוי מס במקור של 25%. פקיד השומה רשאי תחת תנאים מסוימים, להתיר את העברת הכספים בהקטנת הניכוי במקור או ביטול הניכוי במקור. משרדנו מטפל מול רשות המסים בנושאי ניכוי במקור. 

כלאור העבודה שיש בין שתי המדינות אמנה למניעת כפל מס, יש אפשרות להגיש טופס הצהרה (טופס מס' 2513/2 – הצהרה בדבר תשלום לתושב חוץ הפטור מניכוי ממס במקור), ותוך עמידה בתנאים מסוימים, תהיה אפשרות להעביר את התשלום ללא ניכוי מס במקור וללא אישור רשות המיסים. 

במתן יעוץ לעניין העברת כסף לחו"ל, בנוסף לסוגיית ניכוי מס במקור, משרדנו מטפל בדרישות הבנקים הזרים, כגון אישור של רואה חשבון לעניין תשלום מיסים ובוחן פעולות נוספות הנדרשות לאור התקן האחיד של CRS בין המדינות – חילופי מידע אוטומטיים בין מדינות שמבוצעים תחילה באמצעות הבנקים ולאחר מכן בין רשויות המסים של כל שתי מדינות.

הלוואות לא בנקאיות בפולין חבות במס העברה בסך 2% מלבד חריגים. יש לשים לב לנושא זה בעת קביעת מבנה פעילות המערב חברות בפולין.

הבנקים מערימים קשיים רבים וגובים עמלות גבוהות בגין המרת השקלים לזלוטי, כך שיש חשיבות לייעוץ בטרם העברת הכספים. צרו איתנו קשר.

סוגי ישויות עסקיות בפולין

 סוגי החברות הנפוצים בפולין הם:

  1. חברה באחריות מוגבלת היא צורת ההתאגדות הנפוצה ביותר בפולין. להקמתה נדרש הון מניות מינימלי של 5,000 PLN (זלוטי פולני) כאשר כל מניה בשווי מינימלי של 50 PLN. המשמעות של אחריות מוגבלת היא שאחריות בעלי המניות מוגבלת לכספים אותם השקיעו ברכישת המניות, ולא ניתן לחייבם מעבר לכך. חברה בערבון מוגבל חייבת לשלם מס הכנסה ומע"מ בפולין.
  2. חברת המניות הפולנית מתייחסת לעסקים גדולים. להקמתה נדרש הון מניות מינימלי של 100,000 PLN והערך הנקוב של מניה אחת לא יכול להיות נמוך מ-0.01 PLN. משקיעים זרים שרוצים להרחיב את עסקיהם בפולין יכולים לפתוח סניף או חברה בת בפולין.
  3. שותפות משפט אזרחי היא אפשרות עסקית טובה לעסקים קטנים. זהו טופס עסקי פשוט הדורש שני שותפים שיצהירו על מטרות עסקיות משותפות. כל שותף אחראי לחובות השותפות.
  4. השותפות הכללית גם היא מיועדת לעסקים קטנים יחסית המנוהלים על ידי שני גופים לפחות, ולא דורשת הון מניות מינימלי. השותפים אחראים להתחייבויות השותפות. על השותפות להיות רשומה בפנקס בית הדין הארצי, אחרת היא לא יכולה לקיים כל פעילות עסקית.
  5. השותפות המוגבלת לא דורשת הון מניות מינימלי אך צריכים להיות בה לפחות שני מייסדים. השותפים אחראים להתחייבויות השותפות.
  6. שותפות מניות מוגבלת צריכה לכלול שותף פעיל (השותף הכללי) ושותף פסיבי או בעל מניות (ספק ההון). להקמתה נדרש הון מניות מינימלי של 50,000 PLN, עם ערך מינימלי של מניה בגובה 0.01 PLN. השותף הכללי נושא באחריות בלתי מוגבלת להתחייבויות השותפות עד לשווי המלא של כל הנכסים. אין לבעל המניות אחריות להתחייבויות השותפות.

תמריצי השקעות בפולין

  1. מענקים ממשלתיים
    מענקים ממשלתיים ניתנים על בסיס התוכנית לתמיכה בהשקעות בעלות חשיבות לכלכלת פולין לשנים 2011-2030. במסגרת התוכנית, התמיכה תינתן על יצירת מקומות עבודה חדשים. ניתן להגדיל את סכום המענקים, אם יוצעו לעובדים במקומות העבודה תוכניות הכשרה. התמיכה ניתנת על סמך מספר מקומות העבודה שנוספו, עלויות השקעה ועוד.
    למידע נוסף אודות התוכנית באתר סוכנות ההשקעות והמסחר הפולנית, לחצו כאן.
  2. פארקי תעשייה וטכנולוגיה
    ההטבות חלות הן על עסקים פולנים והן על עסקים זרים.
    למידע נוסף אודות התוכנית באתר סוכנות ההשקעות והמסחר הפולנית, לחצו כאן.
  3. פטנטים
    כבר משנת 2009 מציעה פולין תמיכה ענפה למשקיעים המבצעים פעילות מחקר ופיתוח (מו"פ): הקלות במס מו"פ, מענקי מו"פ ממשלתיים וכן מספר תוכניות במימון משותף עם קרנות האיחוד האירופי. בנוסף, קיים שיעור מס מועדף של 5% (במקום 19%) על הכנסה מזכויות קניין רוחני.
    למידע נוסף אודות התוכנית באתר סוכנות ההשקעות והמסחר הפולנית, לחצו כאן.
  4. פטור ממס מקרקעין
    המועצה רשאית, להעניק פטור ממס מקרקעין לעסקים כדרך של סיוע מהמדינה.
    ישנה חשיבות להגשת הבקשה לפטור בזמן, כיוון שלא ניתן לראות את כל הוצאות ההשקעה שהוצאו לפני הפטור כעלויות זכאיות לפטור.
    למידע נוסף אודות התוכנית באתר סוכנות ההשקעות והמסחר הפולנית, לחצו כאן.

משום החשיבות הרבה של הגשת המסמכים הנכונים בזמן, ולמקום המתאים, משרדנו מציע שירותי ייעוץ לעסקים ויחידים הפועלים בפולין. צרו איתנו קשר, ונשמח לתאם עמכם פגישת היכרות.

מדינות שיש לפולין איתן אמנה למניעת כפל מס (DTA):

אוזבקיסטן

ארה"ב

דנמרק

יוון

מלטה

סרי-לנקה

קפריסין

אוסטריה

ארמניה

דרום אפריקה

יפן

מצרים

ערב הסעודית

קרואטיה

אוסטרליה

אתיופיה

האי מאן

ירדן

מקסיקו

פורטוגל

רומניה

אוקראינה

בולגריה

הודו

ישראל

מרוקו

פינלנד

רוסיה

אזרבייג'ן

בוסניה והרצגובינה

הולנד

כווית

נורבגיה

פקיסטן

שוודיה

איחוד האמירויות

בלגיה

הונגריה

לבנון

ניו זילנד

צ'ילה

שוויץ

איטליה

בלרוס

הפיליפינים

לוקסמבורג

סוריה

צ'כיה

תאילנד

אינדונזיה

בנגלדש

ויאטנם

לטביה

סין

צרפת

 

איסלנד

בריטניה

זימבבואה

ליטא

סינגפור

קוראה

 

איראן

ג'רזי

טאיוואן

מולדובה

סלובניה

קזחסטן

 

אירלנד

גאורגיה

טג'יקיסטן

מונגוליה

סלובקיה

קטאר

 

אלבניה

גרמניה

טוניסיה

מונטנגרו

ספרד

קירגיסטן

 

אסטוניה

גרנזי

טורקיה

מלזיה

סרביה

קנדה

 

ליצירת קשר

שערי מטבע

מדינות נוספות

מאמרים פופולאריים

להתייעצות עם מומחה במסים