חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קו חם למייצגים

קו חם למייצגים - עו"ד ורו"ח

קו חם למייצגים

ייעוץ ראשוני ללא עלות לאנשי מקצוע בתחום, עם מומחה מס (עו"ד, רו"ח, יוע"מ) ממשרדנו

שיתוף פעולה עם לשכת יועצי המס בישראל

משרדנו משמש יועץ לחברי לשכת יועצי המס בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, חברי לשכת יועצי המס מקבלים ייעוץ ראשוני ללא עלות עם עורך דין מיסים או רו"ח מומחה במסים בסוגיות מורכבות בדיני המס. כמו כן, משרדנו נותן הרצאות באופן שוטף ולחברי לשכת יועצי המס ועבור מועצת יועצי המס בתחומי פעילות המשרד. 

משרדי יועצי מס רבים משתמשים בשירות "מגן מס" של משרדנו, במסגרתה אחת לשנה מגיע למשרדם עו"ד / רו"ח מומחה במיסוי לסקירת סוגיות המס העיקריות הקיימות ומתן מענה ראשוני ללא עלות על מנת לגדר סיכונים.

לשכת רואי חשבון

במסגרת הפעילות השוטפת של לשכת רואי חשבון, משרדנו מעניק הרצאות לחברי לשכת רואי חשבון במגוון תחומי פעילות המשרד ובעיקר בתחום המיסוי הבינלאומי.

המשרד מייעץ באופן שוטף לרואי חשבון בתחומי המסים על ידי רואה חשבון מומחה במסים או ע"י עורך דין מיסים. 

רואי החשבון נתפסים על ידי לקוחותיהם כגורם המקצועי שאמור להבין בכל תחומי העולם הפיננסי על כל רבדיו. המציאות כיום מטילה על רואי החשבון אחריות בלתי אפשרית במגוון עצום של נושאים. נכון להיום, למעשה משרד רואי חשבון סטנדרטי אשר עוסק בעיקר בהנהלת חשבונות וביקורת חשוף לסיכונים רבים בתחום המס. התעדכנות שוטפת בתחום דינאמי שמשתנה בצורה מהירה אינה מעשית לרוב רואי החשבון בארץ ולכן אנחנו נכנסים לתמונה כ"מחלקה המקצועית" של משרדי רואי חשבון קטנים ובינוניים רבים בתחום המס ובעיקר בתחום המיסוי הבינלאומי. 

מתחילת השנה נעצרו רואי חשבון על ידי פקיד שומה חקירות ברשות המסים בגין סיוע להעלמת מס. שני רואי החשבון האחרונים אשר נעצרו והוגשו נגדם כתבי אישום פליליים (האחד נעצר ביוני 2021 והשני באוגוסט 2021). אף אחד מרואי החשבון לא סייע במזיד להעלמת מס, אך התוצאה הסופית היא למעשה הליכים פליליים, פגיעה משמעותית הן כספית והן פגיעה במוניטין משרד רואי החשבון. 

אנו מזמינים רואי חשבון לפנות לייעוץ ראשוני ללא עלות.   

לשכת עורכי הדין

מומחיות בדיני מיסים היא מומחיות ייחודית, משרדנו מלווה באופן שוטף משרדי עורכי דין רבים של קולגות מתחום דיני משפחה, דיני עבודה, אזרחי מסחרי, נדל"ן וכו' על מנת להבין השלכות מס של פעילות בתיקים בהם מטפל משרד עורכי הדין. משרדנו מעניק ייעוץ ראשוני ללא עלות למשרדי עורכי דין ומקיים תכנית "מגן מס" שבמסגרתה עורך דין מיסים ממשרדנו מגיע ללא עלות אחת לשנה למשרד עורכי הדין של הקולגה ולאחר סקירת התיקים מזהה סוגיות מס וממליץ על אופן הטיפול. 

משרדנו העביר וובינרים בתחום המסים לבקשת לשכת עורכי הדין בתחומי השלכות מס של ליטיגציה אזרחית. וובינר שיקולי מס בהליך משפטי וליטיגציה אזרחית ספטמבר 2020 במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין. 

אחד התחומים שבהם השלכות המס משמעותיות מאוד הוא דיני עבודה:

קראו על היבטי מס בדיני עבודה >

חיפוש באתר, יוביל לדפים נוספים הקשורים לשיקולי מס של תחומי המשפט השונים.

ללא קשר לכך, יש לזכור שמקצוע עריכת הדין כולל לעתים סוגיות מס ייחודיות לעורכי דין והקשורות לאופן ההתאגדות, שינויים בהרכב שותפויות, משיכת כספים וכיו"ב. לא במקרה שני כתבי האישום הראשונים שהוגשו בנושא חברות הארנק הוגשו כנגד עורכי דין.

מאמרים נוספים בנושא קו חם לאנשי מקצוע:

ליצירת קשר

תחומי התמחות

דיוני שומה

דיוני שומה

דיוני שומה והסדרים מול רשויות המסים במגוון תחומי המס, השגת רולינגים (החלטות מיסוי מקדמיות) דיוני

מיסוי בינלאומי

מיסוי בינלאומי

מיסוי בינלאומי – הקדמה מיסוי בינלאומי נכללים נושאים כגון רילוקיישן, תושבות, הקמת חברות בחו"ל, תכנוני

תכנון מס

תכנון מס

ליווי חברות ויחידים בתחום תכנון מס: ייעוץ מס מקצועי באשר לאופן ההתאגדות הנכון, כמו גם

חוק עידוד השקעות הון

חוק עידוד השקעות – מהו? ומהן ההטבות מכוחו? חוק עידוד השקעות הון, תשי"ט-1959 עבר תיקונים רבים

להתייעצות עם מומחה במסים