קריירה

דרוש/ה מנהל/ת משרד

הצטרפי למשרד בוטיק, העוסק בתכנוני מס ישראליים ובינלאומיים.

אנו מחפשים מישהי מוכשרת ונעימת הליכות, עם ידע במזכירות/ ניהול משרד, חרוצה, אינטלגנטית, אסרטיבית ויודעת התמודדות עם ריבוי משימות, עם ראש גדול שרוצה לגדול איתנו ולא מפחדת לקפוץ למים וכשצריך גם ללמוד דברים חדשים.

יש אצלנו לאן להתקדם, התפקיד הוא דינאמי ויהיה מאתגר יותר ככל שכישורייך יהיו גבוהים יותר. אז אם את חדה, אנרגטית, יודעת לצלול למשימה חדשה ולפתור אותה לבד, אם בא לך לעבוד עם צוות כיפי ובאווירה מגניבה, אם גם את פרפקציוניסטית ואלרגית לשגיאות כתיב, המשרה בשבילך!

המשרה כוללת: תפעול אדמיניסטרטיבי של המשרד (פקידות קבלה, קבלת לקוחות ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת – מענה למיילים, ניהול לו"ז וזימון פגישות, ביצוע הזמנות מספקים וכו'), מתן מענה וסיוע ללקוחות המשרד ועורכי הדין, סיוע במענה שיווקי (מענה טלפוני וטיפול ראשוני בלידים חדשים), קשרי לקוחות (פתיחת תיקי לקוחות, מעקב ותקשורת שוטפת), סיוע לצוות המקצועי – עורכי הדין ורואי החשבון שלנו (לדוגמה סידור והגהה של חוות דעת ומסמכים מקצועיים, הכנת מצגות להרצאות), ארגון שעה שמחה שבועית ועוד.

מעבר לכך, ככל שתהיי יצירתית יותר, בעלת תושייה ויכולת, יש המון מה לעשות: בתחום כתיבת התוכן והשיווק, ניהול מתמחים מחו"ל, ניהול רשתות חברתיות, תרגום מאמרים, מציאת פתרונות טכנולוגיים לבעיות קיימות ופיתוח רעיונות לייעול העבודה וקידום המשרד.

המשרה יחסית גמישה – התחלת העבודה ב-8:45 וקיימת אפשרות למשרה חלקית או מלאה – אנחנו בהחלט מוכנים להתגמש עבור עובדים איכותיים, אך לא מוכנים להתפשר על פחות מהצוות הטוב ביותר! העבודה דינאמית ומגוונת מאוד. כיף אצלנו, יש מוזיקה תמיד, אווירה טובה וצוות חברי ומגובש.

דרישות:

  • עברית מושלמת – חובה;
  • אנגלית ברמה גבוהה – חובה (התפקיד כולל טיפול גם בלקוחות דוברי אנגלית – הן בע"פ והן במיילים);
  • שפות נוספות – יתרון!
  • אוריינטציה טובה במחשבים וטכנולוגיה, למידה מהירה;
  • שליטה מלאה בכל יישומי Office.
  • אדיבות ויכולת בינאישית גבוהה; דייקנות, סדר וארגון; יושר ומסירות לתפקיד; יצירתיות ומציאת פתרונות בזמן אמת;
  • ציון פסיכומטרי גבוה – יתרון!
  • המשרה מתאימה להורים ופתוחה לכל הגילאים.
  • המשרה כתובה בלשון נקבה אך פונה לכל המגדרים.

הגישו מועמדות

להתייעצות עם מומחה במסים