חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלחמת ״חרבות ברזל״ - עדכוני מס

אנחנו ננצח

ידיעות עדכניות מהעולם

הפורום הכלכלי אלבניה - ישראל // 07.09.23
בשביעי לספטמבר 2023, אירחה שגרירות ישראל באלבניה בשיתוף עם לשכת המסחר והתעשייה בטירנה, מכון היצוא ומחלקת הכלכלה במשרד החוץ הישראלי, את הפורום הכלכלי אלבניה – ישראל. מטרתו של הפורום היא לעודד את שיתוף הפעולה הכלכלי והמסחרי בין שתי המדינות. הסקטורים בהם התמקד המפגש הם, חקלאות, תעשיית המים, IT ואבטחת סייבר ותיירות ואנרגיה.  בפורום השתתפו אנשי עסקים ישראלים, אנשי עסקים אלבנים ואנשי מפתח בפעילות המסחרית באלבניה. במהלכו הוצגו נתונים על היקף המסחר בין שתי המדינות, שעולה עם השנים. מ40 מיליון אירו ב2021 ל57 מיליון אירו ב2022. בשנת 2023, כבר בחציה הראשון הקיף המסחר מוערך ב21 מיליון אירו.  משרדנו מאמין בחשיבות שיתוף הפעולה הכלכלי בין שתי המדינות ומסייע לישראלים שרוצים להקים פעילות באלבניה.
airBaltic מתזמנת טיסה מיוחדת מריגה לת"א וחזרה
הודעה שיצאה מטעם חברת איירבלטיק:

בעקבות פנייה של משרד החוץ של הרפובליקה של לטביה, חברת התעופה הלאומית הלטבית איירבלטיק, מתכננת להפעיל טיסה מיוחדת עם 148 מושבים מריגה לתל אביב ובחזרה ב-16 באוקטובר 2023.

משרד החוץ מזמין אזרחים לטביים המעוניינים לחזור ללטביה מישראל ליצור קשר עם המחלקה הקונסולרית של משרד החוץ בטלפון 24 שעות ביממה 371-26337711+ או כתובת הדואר האלקטרוני palidziba@mfa.gov.lv

החברה עוקבת מקרוב אחר המצב בישראל ושומרת לעצמה את הזכות לשנות או לבטל את הטיסה בהתאם לנסיבות.
שרת הפנים הגרמנית מסרה הצהרה (2.11.23)
״לפיה גרמניה אוסרת על "כל פעילות שקשורה לחמאס או כל פעילות שקוראת להשמדת ישראל". בנוסף, ארגון "סמדון", שפועל להפצת תעמולה אנטי-ישראלית ואנטישמית, יפורק.״ השרה הבהירה בהצהרתה כי "לאנטישמיות אין מקום בגרמניה - לא משנה ממי היא באה. נמשיך להילחם בה על כל צורותיה במלוא הקפדה על שלטון החוק".

כתבות בנושא תכנון מס בזמן מלחמה

Workknot - תכנון מס | 03.11.23

שוק העבודה הישראלי בזמן מלחמה
רו"ח נמרוד ירון, בכיר לשעבר ברשות המסים ודירקטור בחברת Workknot, מספר על תכנון מס בשוק העבודה הישראלי בזמן מלחמה.

אלה הקלות המס בעקבות המלחמה

אתר Ynet - מיסוי בינלאומי 20.10.23

בשל המלחמה ״חרבות ברזל״ עובדים מרחוק יכולים לצמצם את הוצאות המס
רו"ח נמרוד ירון, בכיר לשעבר ברשות המסים, מספר על צמצום הוצאות מס עקב מלחמת ״חרבות ברזל״ ומה צריך לעשות כאשר עובדים בחו״ל מרחוק, ניתן במקרים רבים לדרוש הוצאות, ולנכות אותן מההכנסות החייבות בארץ.

שוהים מחוץ לישראל בשל המצב? אפשר להקל על המס

אתר MAKO - מיסוי בינלאומי 19.10.23

שוהים מחוץ לישראל בשל המצב? אפשר להקל על המס
רו"ח נמרוד ירון, בכיר לשעבר ברשות המסים, מספר על ניהול הוצאות מס עקב מלחמת ״חרבות ברזל״ ומה צריך לעשות כאשר עובדים בחו״ל.

להתייעצות עם מומחה במסים