חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרצאות

רילוקיישן ליוון, ויזות זהב ועסקאות נדל"ן של ישראלים ביוון

conference greece en

משרדנו הוא המנהל האקדמי בכנס עורכי דין בנושא עסקאות נדל"ן ביוון ורילוקיישן. בכנס נתמקד באפשרויות רילוקיישן ביוון והשקעות מקרקעין כמו גם בהוראות האמנה ותכנוני מס רלוונטיים עבור ישראלים ביוון. בכנס ירצה גם עו"ד מייקל פלאיולוגוס, אשר למשרדו סניפים ברודוס ובאתונה ויסקור את הדין היווני, ויזות זהב ונושאים רלוונטיים נוספים.

הזינו פרטים וקבלו את מצגת הכנס

פרטי ההרצאה

מועד: 10/08/2023
מיקום: אולם הכנסים של מלון אקטי אימפריאל דלוקס ריזורט, רודוס, יוון
קהל: עורכי דין ישראלים
מחיר: הרישום נסגר
בשיתוף: חברת Knasimlaw. לינק לרישום באתר החברה – לחץ כאן
שפה: עברית ואנגלית

מרצים

נמרוד ירון, רו"ח (משפטן וכלכלן)

נמרוד בכיר לשעבר ברשות המסים בישראל, שותף מנהל בפירמת ייעוץ מיסוי ישראלי ובינלאומי אשר פועלת בלמעלה מ-100 מדינות. הפירמה מייצגת יחידים, חברות פרטיות, חברות ציבוריות, קרנות הון סיכון וממשלות זרות בישראל. נמרוד מרצה בפורומים של לשכת רואי חשבון, לשכת עורכי הדין, לשכת יועצי המס ופורומים אקדמיים נוספים.

מייקל

מייקל פלאיולוגוס, עו"ד

מייקל פאלאיוגוס הוא עורך דין מיומן העובד באתונה וברודוס. הוא בעל תארי LLB ו-LLM אוניברסיטת באקינגהאם וכן מוסמך ב AI&Law מאוניברסיטת לונד ובפינטק מאוניברסיטת הונג קונג. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בהוראה, כיום מייקל מרצה נלווה בתוכנית ה-LLB הבינלאומית של אוניברסיטת לונדון ביוון. מייקל עוסק בתחומים רבים מליטיגציה אזרחית ועד ייעוץ מסחרי, והמוניטין שלו משתרע על פני חוגים אקדמיים ומעשיים.

להתייעצות עם מומחה במסים